18 Şubat 2018 Pazar

Vampir filmlerinde oynayan Robert Pattinson,Müslüman Oldu!




Vampir filmlerinde oynayan Robert Pattinson,Müslüman Oldu!

Vampir filmleri ve kitapları furyasının başlangıcı sayılabilecek, 2008'de ilk filmi çekilen film serisi Alacakaranlık'la ünlenen Robert Pattinson, zamanında Alacakaranlık'taki rol arkadaşı Kristen Stewart'la fırtınalı bir aşk yaşamıştı. Alacakaranlık da Pattinson-Stewart aşkı da biteli seneler oldu. Şimdilerdeyse Pattinson gündeme başka b
ir konudan ötürü oturdu. Bir zamanların yakışıklı vampiri Robert Pattinson Müslüman mı oldu? New York Times'a gizli tutulması sözüyle verdiği bir röportajın gizli bölümleri sızdırılınca gerçek ortaya çıktı. Robert Pattinson gerçekten de İslam'a gönül verdiğini söylüyor!

Ünlü aktör şunları söyledi

"2010'da Los Angeles'ta gezerken gördüğüm bir camiye girince hayatım değişti. Çok pozitif ve meraklıydım. İslam hakkında araştırmak ve daha çok şeyler öğrenmek istemiştim. Oradan çıkınca hemen İngilizce bir Kur'an-ı Kerim alıp okudum. Okumaya başlar başlamaz farkettim ki... Vaov! İşte bu hakikat. Ancak iş yoğunluğum nedeniyle İslamiyet'le ilgili incelemelerim yarım kaldı."

"Bir sene sonra evimi değiştirirken kütüphanemde İslam dini hakkında kitaplar buldum ve hemen okudum. Müslümanlar'ın hoşgörü anlayışı, benim için tam anlamıyla bir aydınlanma oldu. Bu konuyla ilgili daha fazla konuşmam ise menajerim tarafından yasaklandı. Ben İslam'a olan ilgimi saklamak istemedim ama yöneticim biraz daha beklememi ve bunu iyice düşünmemi söylemişti. Ben de bunu yaptım ve bir Pazar günü gerçekten Müslüman olmaya karar verdim. Tek istediğim arkadaşlarım ve ailemden destek almak."


https://www.izlesene.com/listeler/robert-pattinson-vampirdi-musluman-oldu/5a78468c9e721027288b4578

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder