15 Mayıs 2018 Salı

Ronja Andersson İslamiyet'i yayıyor!



Ronja Andersson İslamiyet'i yayıyor!

İsveç U-19 Kadın Milli Takımı'nın kalecisi Ronja Andersson, by yılın başında Hristiyanlıktan Müslümanlığa geçmişti.

Bu kararı nedeniyle ülkesinde bir anda gündeme oturan Andersson, Aftonbladet gazetesine konuyla ilgili çok çarpıcı açıklamalar yaptı.

"Verdiğim karar nedeniyle birçok kişi benden nefret etti." diyen 19 yaşındaki kaleci, dini görüşlerine ilişkin şu ifadeleri kullandı:

"İlk defa 15 yaşında dini konulara ilgi duymaya başladım. Sonra din hakkında düşünmeye ve kendi kendime 'Bu nedir?' demeye başladım."

"İslam'da bana hitap eden pek çok şey olduğunu keşfettim. Daha sonra dini etkinliklere katılmaya başladım."

"Camiye gittim ve Ramazan'da oruç tutulduğunu öğrendim. Tüm bunlar, İslam'a olan ilgimi arttırdı. Açıkçası İslam'a karşı çok ciddi bir ön yargı olduğunu hissettim."

"En başta insanlar erkek arkadaşım nedeniyle İslam'ı seçtiğimi düşündü. Ancak bu, kesinlikle doğru değil. Bu kararı ondan bağımsız olarak verdim."

"Bu kararı verirken insanlar beni Müslümanların terörist ve şiddet yanlısı olduğu konusunda uyarıyordu."

"Ancak ben bir aptallık yapıyorsam bunun dinle hiçbir alakası yoktur. Benim düşüncem bu yöndeydi ve bu uyarılara aldırış etmedim."

"İslam'ı seçtikten sonra arkadaşlarım artık nasıl futbol oynayacağımı sordular. Fakat buna da anlam veremedim. Din değiştirmek neden beni başka insan yapsın ki? Şu an Müslüman'ım ama dün neysem bugün de oyum."

"İnsanlara bu dinin kötü değil, iyi olduğunu kanıtlamaya çalışıyorum. Vermek istediğim mesaj bu."

"Benim bu seçimimden sonra pek çok kız bana sosyal medyadan İslam'a geçmek istediğini yazdı. Onlara elimden geldiğince yardım etmeye çalıştım. Çünkü yaptığım seçimden ötürü gurur duyuyorum."


http://www.fanatik.com.tr/foto-galeri/kadin-futbolu/ronja-andersson-islamiyet-i-yayiyor-1370250/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder