5 Ağustos 2017 Cumartesi

SANATÇILAR UMREYE GİTTİLER



SANATÇILAR UMREYE GİTTİ

Sanatçılar Gülben Ergen, Burcu Güneş ve Bedia Akartürk'ün de aralarında bulunduğu ünlü isimler umre ibadeti için kutsal topraklara gitti. 

Umre öncesinde tesettüre giren Burcu Güneş, "Allah haccı da nasip etsin" dedi.


Şarkıcı Gülben Ergen ve türkücü Bedia Akartürk'ün de aralarında bulunduğu sahne dünyasının birçok ünlü ismi, Umre yolculuğu için Atatürk Havalimanı'nda bir araya geldi.

Aralarında şarkıcılar Gülben Ergen, İntizar ve Burcu Güneş ile türkücü Bedia Akartürk ve kızı Nihan Seller Akartürk, aynı Umre organizasyonu kapsamında Atatürk Havalimanı'nda bir araya geldi. Medyum Memiş olarak bilinen Mehmet Memiş'in de aralarında bulunduğu birçok ünlü isim, Umre yolculuğu için Türk Hava Yolları'na ait Cidde uçağına bindi.

GÜLBEN ERGEN SORULARI CEVAPSIZ BIRAKTI

Şarkıcı Gülben Ergen, sorularını cevapsız bıraktığı basın mensupları ile tokalaşmakla yetindi. Türkücü Bedia Akartürk ise kızı ile umreye gideceğini belirterek basın mensuplarına, "Sizler için de dua edeceğim." diye seslendi.

Umreye ilk Kez gittiğini belirten Burcu Güneş ise "Allah nasip ederse bugün Mekke'de olacağız. Oradaki ibadetler 1 hafta kadar sürecek. Allah haccı da nasip etsin inşallah. Güzel bir duygu. Çok heyecanlıyım. İki üç yıldır daha da derinlikli bir şekilde İslam dininin ne kadar özel ve anlamlı bir din olduğunun araştırmalarını yapıyordum. Ama bazı şeylerin tam içeriğini anlamak biraz zaman istiyor." dedi.

BURCU GÜNEŞ: BİR DAVET GELDİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM

Şarkıcı Burcu Güneş, "Bundan sonra da artık bunun da vakti geldi herhalde, bir davet geldiğini düşünüyorum. Çünkü çok üst üste buna benzer hisler yaşamaya başladım. Çocukluğumdan beri dine çok merakım vardı. Allah konusu geçtiği zaman dikkatle dinlerdim, anlamaya çalışırdım. Günümüzdeki bilimsel tasavvufu, İslam dininde Hz. Muhammed'in açıkladığı Allah'ı anlatan Mehmet Hulusi'nin yazdığı kitaplar daha iyi anlamama sebep oldu. Tam içimde, özümde hissedebilmemi sağladı. İnsanlar hep yaşlanınca hacca gidelim derler. Ben ne kadar genç yaşta gidilirse o kadar maneviyatın iyi anlaşılacağını düşünüyorum. Özümüzün ruh olduğunu çok iyi kavramış durumdayım. Bu beden gelip geçici, ruhsal anlamdaki, manevi anlamdaki boyutta da çalışmalarıma devam ediyorum. Bunun için de bu günkü en anlamlı ilk ziyaretimi yapacağım İnşallah." diye konuştu.

İNTİZAR: ALLAH, HERKESE GENÇKEN GİTMEYİ NASİP ETSİN
Geçen sene Hac'ca gittiğini belirten İntizar ise "İlk gördüğümde, oraya ilk gittiğimde 'Rabbim her sene bana buraya gelmeyi nasip et ve hakikatiyle bunu değerlendirmeyi ve yaşamayı nasip et' diye dua etmiştim. Çok şükür bu sene de gitmek nasip oldu. Allah bütün gençlerimize gençken gitmeyi nasip etsin. Oradaki muazzam, mükemmel birlikteliğin tek bir şuur halinde cem etmesine bizi de dahil etsin. Bütün insanlığın gitmesi ve yaşaması gereken bir hal." şeklinde konuştu. İntizar, basın mensuplarının yanından ayrılırken el sallayarak "Hoşçakalın" dedi.

 22.12.2013 

http://www.haber7.com/neler-oluyor-hayatta/haber/1108435-unlu-sanatci-tesetture-girdi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder