6 Şubat 2012 Pazartesi

Ateist Richard Morgan Allah'a iman etti ve 'Richard Dawkins'in forumunda dine döndüğünü açıkladı







Ateist Richard Morgan Allah'a iman etti ve 'Richard Dawkins'in forumunda dine döndüğünü açıkladı


 Richard Morgan: “Allah’ın varlığından emindim ve Allah'ın, benim Kendisini sevmemi beklemeden beni sevdiğinden - hem de koşulsuz olarak bunu hak edecek biri olmamı beklemeden – sevdiğinden emindim.



Morgan, “Bilim ve felsefe insan beyninin muazzam kapasitesinin harika bir dışavurumudur fakat Allah’ın Kelimesi haktır ve işte beni özgürleştiren de hak olandır.” diyor ve şöyle devam ediyor: “Bizi anlamlı ve metafizik gerçeğe ancak Allah’la yakın bağlantı yönlendirir.”



Morgan, Dawkins’in sitesinden Allah’a olan inancıyla ilgili yazısını yayınladığında kendisine hakaretamiz yorumlarla karşılık verildi ve insanlar onun geçici bir beyin bozukluğu geçirdiğini ifade ederek tedavi olmasını tavsiye edecek kadar ileri gittiler.



Şimdi ise aradan üç yıl geçtikten sonra Morgan hala Allah’ı aşkla seviyor ve her geçen gün bu duyguyu daha fazla hissediyor.



Morgan düşüncelerini şöyle anlatıyor;



“Bildiğim her şeyi, evrim teorisi de dahil unutmuş değilim. Ancak aniden ilgimi kaybettim ve bu teorinin ne kadar sınırlı olduğunu ve insanların ihtiyaçlarına cevap veremediğinin farkına vardım. Ünlü bir Fransız atasözü “herkesin kalbinde Allah’ın biçimlendirdiği bir yer vardır”, der. Ben Allah tarafından biçimlendirilen bu yerin farkındayım ve burayı ancak Allah sevgisi doldurabilir.”


www.pravoslavie.ru / 24.03.2011


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder