6 Şubat 2012 Pazartesi

Müslüman olan Rus asıllı Alman vatandaşı Abdülkerim Boris Scherling bir video izledi İslamiyet'i seçti




Müslüman olan Rus asıllı Alman vatandaşı Abdülkerim Boris Scherling bir video izledi İslamiyet'i seçti


Rus asıllı Alman vatandaşı Abdülkerim Boris Scherling; “Hıristiyan bir ailede büyüdüm, İslâm’ı hiç tanımıyordum. Bir paylaşım sitesinde Allah’ın varlığını ispat eden bir video izledim. O, beni Müslüman olmaya kadar götürdü. O videodaki kişi ile tanıştım ve onun önünde şehadet getirip Müslüman oldum. Müslüman olmadan önce ölümden çok korkuyordum, şimdi artık ölüm korkulacak bir şey değil” diye konuştu.



Abdülkerim Boris Scherling “Kur’an okuyorum, etrafımdaki insanlara iyi örnek olmaya, İslâm’ı iyi temsil etmeye çalışıyorum. Ve şimdi ölüm benim için bir korku vesilesi olmaktan çıktı artık. Çünkü daha sonrası hakkında bilgi sahibiyim ve kendimi buna göre hazırlıyorum” dedi.



Abdülkerim Müslüman kardeşlerine “İslâm’ı anlatan, Allah’ın varlığını ve birliğini ispatlayan videolar, belgeseller
 yapılmalı. Zira ben ilk defa bu şekilde tanımıştım İslâmiyet’i. İnanmayan insanlar ise Allah’ın varlığına dair delilleri araştırsınlar. Hiçbir şüpheleri kalmayacağından eminim.” tavsiyesinde bulundu.


Vakit / 02.08.2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder